Susţinem educaţia! Limba modernă 1 - Engleză clasa a VII-a
  • Susţinem educaţia! Limba modernă 1 - Engleză clasa a VII-a

vezi manualul digital pe

Limba modernă 1 - Engleză clasa a VII-a

CÂȘTIGĂTOR al Licitației din 2019

Herbert Puchta, Jeff Stranks, Peter Lewis-Jones, Oana Stoica, Ioana Tudose, Ioana Adam

Preţ: 29 lei
Disponibilitate: Disponibilă
Pentru comenzi care depasesc stocul disponibil afisat va rugam sa ii contactati telefonic pe agentii nostri de vanzari: Alin 0756.166.770 si Mihai 0756.166.771
Preţ special în cadrul programului Susţinem educaţia
Limba modernă 1 - Engleză clasa a VII-a, CÂȘTIGĂTOR al Licitației din 2019
  • Perfect adaptat programei curente
  • Proiecte trans- și interdisciplinare care scot elevii din rutina obișnuită a orei
  • Teme culturale internaționale de interes pentru grupa de vârsta vizată
  • Structură echilibrată, cu accent pe limba naturală, folosită de adolescenții din Marea Britanie
  • Oferă o deschidere spre literatură (cu texte adaptate nivelului de limbă)
  • Caiet de lucru asociat pentru suplimentarea materialului de lucru

Prelucrare după: Think Level 1 Student’s Book, Think Level 2 Student’s Book și Think Level 3 Student’s Book/ Herbert Puchta, Jeff Stranks & Peter Lewis-Jones © Cambridge University Press

Cambridge University Press, partenerul ART pentru limba engleză, este cea mai veche editură din lume (fondată în 1534) și un nume de referință în editarea de manuale, cursuri și resurse de învățare a limbii engleze. Testele Cambridge sunt cele mai căutate și cele mai apreciate de tinerii din întreaga lume, dar și de către elevii și profesorii din țara noastră.

Cele 5 manuale Cambridge declarate câștigătoare la licitația din anul 2019 – din tot atâtea propuse – sunt:


De altfel, manualele Cambridge pentru clasa a V-a, realizate în colaborare cu ART în 2017, sunt cele mai folosite manuale de limbă engleză din școlile din România:


Acest manual școlar este realizat în conformitate cu Programa școlară aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3393/28.02.2017